کسب درامد از اینترنت


به نام خدا

سلام دوستان عزیز میدانم که شما دنبال کسب درامد هستید و راه های زیادی را گذرانده اید و خرج های زیادی کرده اید و نتیجه نگرفته اید من هم مثل شما بودم و پس از 2 سال بالاخره راه درامد زایی را پیدا کردم و تونستم درامد خوبی به دست اوردم و الان چیزی در حدود 8 میلیون در ماه درامد دارم و پیش بینی میشود که درامدم افزایش پیدا میکند من تازه این کار را شروع کردم و فقط 3 ماه بدون هیچ هزینه ای به این درامد رسیدم.
من وقتی به این درامد رسیدم دوست نداشتم کسی از راز من با خبر شود چون یه حس خود خواهی بهم دست داده بود و کمی فکر کردم به خودم گفتم شاید کسانی مثل من باشند که دنبال راه درامد زایی در اینترنت باشند و من تصمیم گرفتم این فایل را برای شما اماده کنم و من دوست نداشتم که این فایل را رایگان قرار دهم که بعضی ها از ان سوء استفاده کنند و این فایل را برای فروش گذاشتم اما من با توجه به تمام راه هایی که طی کرده بودم تمام فایل های دیگران را خریده بودم و قیمت انان خیلی گران بود و من به خود گفتم قیمت این فایل را طوری برای فروش قرار دهم که همه بتوانند ان را بخرند وقیمت ان را 15000هزار تومن. قرار دادم ولی بدانید با توجه به این که من خیلی خرج کردم قیمت این فایل بیشتر از 15000هزار تومن می ارزد

در این فایل برای شما راه های زیادی قرار دادیم که شامل:
کسب درامد از طریق فروش فایل
کسب درامد از سایت های کلیکی
کسب درامد از طریق اپلیکیشن
کسب درامد از طریق بازاریابی
و...
که این اموزش را به صورت فیلم و نوشته قرار دادیم و برنامه های مورد نیاز را برای شما را در این فایل گذاشتیم.
اموزش کسب و درامد اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟
دانش جویان
زنان خانه دار
کسانی که میخواهند شغل دوم داشته باشند
دانش اموزان و نوجوانان
بازنشستگان و کارمندان
همه علاقه مندان به کسب درامد اینترنتی

دوستان عزیز قصد دارم باهاتون راحت تر صحبت کنم: من برای اینکه بتوانم وضعیت خودم را سرسامان بدهم تلاش کردم وبه خودم اومدم که چقدر ضعیف شدم چون بیشتر ساعت شبانه بیدار بودم وبه دنبال کسب درامد بودم. تمام روش های بازار را خریده بودم ولی هیچ کدام نتوانست برایم درامد داشته باشد! نشد که نشد ولی بالاخره بعد چند ماه نا امیدی و ضعف راهی را پیدا کردم اونم نه در سایت های ایرانی بلکه در سایت های خارجی کشف کردم! که بعد از اولین درامدم از این سایت به خودم خندید. که چقدر به خودم سختی دادم.


پکیجی که قصد خرید ان را دارید یک کسب کار حرفه ای است. کسب کاری که میتواند مخارج زندگی شما را تامین کند. با انجام این اموزش خود را برای زندگی بهتر اماده کنید.


حجم فایل 542 مگابایت است


مبلغ قابل پرداخت 59,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 205

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما